خرید زمین چلک

اگر بدنبال خرید زمین در شمال هسین یکی از بهترین گزینه های روستای توریستی چلک نوشهر است .و از آنجایی که قیمت و ارزش زمین هر روز حالت سعودی دارد.بهترین راهها برای افزایش سرمایه خرید ویلا و زمین در شمال کشور میباشد.
در ادامه به معرفی یکی از بهترین زمین ها در منطقه توریستی چلک میپردازیم که از بسیاری جهات ان را مورد بررسی قرا ر میدهیم تا کسانی که قصد خرید دارن اطلاعات کافی را بدست بیاورند.
قیمت زمین چلک نوشهر
زمین های موجود در منطقه زیبای چلک یا بصورت شهرکی هستند یا بصورت مستقل و در منطقه کاملا غیر بومی . از زیبایی های این زمین به ویوی جنگل و اگر در قسمتهای بالا و پای کوه باشدویوی جنگل و دریا رو باهم داشته باشین.

زمینی که در این قسمت معرفی آن میپردازیم بسیار زیبا خوش قواره شمالی جنوبی پشت به کوه .بصورتی که زیبایی رشته کوه البرز از این زاویه دو چندان است که در تمای فصل ها بخصوص فصل بهار و پاییز دو چندان میشود . به جرات مینوانم بگویم که با ساخت ویلا در این زمین میتوان بدور از هرگونه الودگی صوتی و سر صدای اضافه استفاده کنند و حس ارامش رو برای روح خود به همراه داشته باشن .

متراژ زمین چلک کد۷۴

مساحت این زمین ۷۴۰ متر است که شمالی جنوبی است و پشت به کوه میباشد . دور تا دئر این زمین دیوار با نمای سنگ کار شده است . همچنین کف زمین مخلوط داده شده و اماده ساخت ساز داخل بافت میباشد. تمامی مدارک این زمین کامل و بدون نقص میباشد که از جمله مزایای بسیار عالی یک زمین در منطقه شمال میباشد.

قیمت این زمین در حال حاضر متری ۱۷ میلیون در این قسمت معامله میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *