خرید زمین لتینگان نوشهر

خرید زمین نجارده نوشهر


جزئیات ملک


8میلیون
خرید
300
مازندران


آگهی دهنده



قیمت زمین نوشهر لتینگان

منطقه لتینگان در ۵ کیلومتری نوشهر قرار دارد و خیابان بهرام لتینگان و کوی افشین از مناطق شناخته شده لتینگان به شمار می‌رود .قیمت زمین در لتینگان نوشهر با توجه به شهرک های لوکس و لاکچری که در این روستا قرار دارد متفاوت میباشد الان قیمت زمین در لتینگان را چه قیمتی برآورد می کنید؟ با ما در ادامه همراه باشید تا زمین های لتینگان را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

به طور میانگین زمین داخل بافت در لتینگان الان از متری حدود ۸ میلیون شروع می شود تا متری ۱۰ میلیون نیز معامله شده است .این قیمت هر از گاهی در حال افزایش می باشد و رکود در لتینگان نوشهر معنایی ندارد با این تفاسیر شما وقتی از خیابان کوروش لتینگان صحبت می کنیدهچنین کوی افشین و خیابان بهرام حرف میزنید خواه‌ناخواه از مناطق برند سخن بر زبان می آورید منطقه لتینگان یکسری از جاهای اوقافی و جنگلی جلگه میباشد پس حتماً در زمان خرید زمین دقت داشته باشید استعلام از منابع طبیعی نوشهر واقع در گردکل مشکل را حل خواهد کرد. اما اینکه زمین داخل بافت بیرون بافت است باید از دهیاری لتینگان استعلام بگیرید البته در نظر داشته باشید  داخل بافت بودن زمین ربطی به بومی و غیر بومی  بودن زمین که قصد خرید آن را دارید ندارد بلکه به زمین هایی که طرح هادی درون زمین اجرا شده یا خیر مربوط میشودزمین لتینگان با توجه به ابعاد و متراژ مدارکی  که دارد  قیمت گذاری می شود و یک زمین خوب زمین داخل بافت با کاربری مسکونی و سند شش دانگ می باشد که به جرأت می‌توان گفت شسته و رفته ترین زمین به شمار می آید.

خرید زمین لتینگان نوشهر

قیمت زمین در لتینگان نوشهر شناور میباشد ما بسته به شناور بودن قیمت زمین دراین منطقه قیمت  را مطرح کرده ایم چرا که شما در هر نقطه لتینگان میخوای زمین  خریداری کنید با یک قیمت مواجه می شوید و این قیمت ها هر  روز در حال افزایش میباشد.به خاطر اینکه لتینگان از نظر موقعیت جغرافیایی از یک طرف متصل به کمربندی نوشهر از طرف دیگر امتیاز این رو داره که نزدیک شهر میباشد از طرفی هم منطقه غیربومی نشین و بومی نشین لتینگان از هم جدا می باشد. وقتی صحبت از خیابان بهرام لتینگان می‌شود باید گفت بیش از ۸۰ درصد ساکنان غیر بومی نشین هستند و این خود باعث تفاوت قیمت در قسمتهای مختلف لتینگان میشود۰

زمین شهرکی در لتینگان نوشهر

وقتی صحبت از زمینهای شهرک می‌شود یعنی لوکس ترین زمین های موجود در منطقه زمین های شهرک ای به خاطر اصالت زمین و مدارک آن دیگه گرانتر هستند چراکه زمینهای شهرک ۹۰ درصد دارای کاربری مسکونی ۹۰ درصد سند تک برگ ۹۰ درصد داخل بافت و ۹۰ درصد دارای نگهبانی هستند که یک فایل بسیار مناسب برای غیر بومی می باشد امنیت حرف اول را برایشان می زنند سند دار بودن زندگی برایشان اولویت می باشد معمولاً شهرک های دارای زمین هایی هستند که در متراژ بزرگ بوده و سند مادر دارند و چون قطعه بندی شده و به چند قطعه  یکی تبدیل شدن از این لحاظ زمینهای شهرک  گران تر از زمین های غیر شهرکی بدانید و خریداری کنید. و فروش املاک شهرکی باید گرانتر از زمین های بیرون شهرکی باشد.

زمین سند دار در لتینگان نوشهر

زمینهای سنددار همیشه اولویت خرید برای خریدار غیر بومی است بسیار واضح است وقتی به عنوان یک غیر بومی قصد خرید زمین در یک شهر دیگه رو دارید ملکی را خریداری کنید که از سند دار بودن و ملک مطمئن باشید که با خیال راحت استعلام آن را بگیرید و همچنین با اطمینان خاطر بیشتری دست به معامله ی ملک خود بزنیدهمچنین با خرید زمین سنددار اطمینان و اعتماد معامله خود را بالا می‌برید. اگر مالک زمین هستید برای زمین خود سند تهیه کنید و اگر دنبال زمین سنددار هستید حتماً با مشاوران املاک گل چلک در تماس باشید چرا که لتینگان نوشهر از مناطقی به شمار می رود که بیشترین زمین های سند دار را دارا است.

درباره مالک

  • بدون شماره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *