خرید ویلا لتینگان نوشهر

خرید ویلا لتینگان نوشهر


جزئیات ملک


22میلیارد
خرید
500
مازندران


آگهی دهنده


قیمت ویلا در لتینگان نوشهر

خرید ویلا در شمال و منطقه لتینگان نوشهر یعنی زندگی در کنار زیباترین طبیعت سرسبز حاشیه دریای خزر که به مانند آن را در هیچ کجای ایران پیدا نخواهید کرد .چه چیزی بهتر از این که در نزدیکی جنگل یا ساحل دریا زندگی کنید و از آب و هوای دلپذیر ومطبوع آنجا لذت ببرید.

خانواده ها به دلایل مختلف نسبت به سرمایه گذاری در مازندران با خرید املاک اقدام می‌کند .

برای راه اندازی کسب و کارها نمونه‌ای از این سرمایه گذاری ها به شمار می رود .آنچه اهمیت دارد این است که بهترین شهر های مازندران فرصت های استثنایی را برای تمام خانواده ها با هر بودجه مالی فراهم می کنند به عبارت دیگر می خواهیم بگوییم با خریدویلا یا  خرید زمین در شمال از سرمایه چندین ساله خود به نحو مطلوب محافظت می کنید .خرید ویلا در شمال از بسیار جوانب قابل بررسی است در این میان صحبت ها برای خرید ویلای نوساز در مازندران و ساخت ویلا در شمال در منابع مختلف مطرح می‌شود .اکثر کسانی که به دنبال ویلای اختصاصی در شمال هستند می خواهند برای تعطیلات ملک مناسبی داشته باشند که کنترل و مدیریت آن از صفر تا صد بر عهده خودشان باشد.

چرا در لتینگان نوشهر ویلا بخریم؟؟

این امر بدیهی است که از شهرهای شلوغ بخواهند آخر هفته و تعطیلات تابستانی یا عید نوروز را در طبیعت مازندران سپری کنند.مازندران هم یک مقصد توریستی و گردشگری است و هم یکی از استان‌های پرطرفدار برای خرید ملک به شمار می رود روستای لتینگان که در شهرستان نوشهر از استان مازندران واقع شده در نزدیکی شهر نوشهر و کمربندی آن واقع شده که در عین حال که نزدیک به شهر و دسترسی آسان به امکانات شهری رو دارد از منطقه‌ای بسیار بکر و دست نخورده از نظر جنگلی و چه از نظر ساحلی میباشد. چرا همجواری روستای لتینگان  به پارک نگین و همچنین قسمت ساحلی کپورچال  که منطقه تفریحی و توریستی بسیار زیبا و مناسبی است بباعث شده یکی از انتخاب های بسیار خوب برای خرید ویلا یا خرید زمین باشد.

انتخاب بین خرید ویلا در شمال و ساخت و ساز ویلا در مازندران به عوامل مختلفی بستگی دارد بودجه مالی مشتریان مشخص می‌کند که باید به سراغ کدام گزینه بروند برای خرید املاک در مازندران باید ابتدا مناطق مختلف را بشناسید و بدانید قیمت ویلا در مازندران در کدام  یک از مناطق شمال نسبت به بودجه شما مناسب تر است که برای روشن شدن این مسئله مشاوران قابل اعتماد کمک بزرگی میتواند باشد . مشاوران املاک گل چلک با وجود مشاوران متعهد و آشنا به منطقه  میتواند به شما در این زمینه کمک کند. قیمت ویلا ها نزدیک به ساحل و ویلاهای پلاک اول جنگل متفاوت هستند قیمت ویلا شهرکی در مازندران محدوده خاص خودش را دارد اگر شما هم از علاقمندان خرید و فروش ویلا در شمال هستید مازندران و شهرستان زیبای نوشهر و روستاها و مناطق اطراف آن را انتخاب کرده اید با ما همراه باشید تا در این باره مباحثی را ارائه دهیم.

کد     ۱۱۱

زمین       ۵۳۰ m

بنا      ۴۵۰m

تعداد خواب ۴ خواب مستر

دارای ۳ سالن مجزا

تراس های زیبا رو به جنگل و دریا با ویوی بی نظیر

مدارک کامل

 

درباره مالک

  • بدون شماره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *