قیمت ویلا چلک نوشهر

فیکت ویلا چلک نوشهر


جزئیات ملک


5 میلیارد
فروش
آپارتمان
300
مازندران


آگهی دهنده


خرید ویلا چلک

ایا قصد خرید ویلا دارید؟ ایا برای خرید ویلا دنبال منطقه ای با امنیت بالا و طبیعت بکر و زمینهای داخل بافت هستین ؟ یکی از مهمترین نکاتی که برای خرید ویلا در هر جایی از شمال مهم  است اینکه زمینی که ویلا دران بنا شده در چه منطقه و چ بافتی است و از نظر امنیتی و ارامش و اینکه بدور از آلودگیهای صوتی و همسایگان مطمن باشد حایز اهمیت است.

در ادامه :

با جرات میتوانم چلک برندترین منطقه نوشهر از لحاظ طبیعت بکر . نزدیکی جنگل به دریا . زمینهای داخل بافت آن است . وجود شهرکهای متعدد و از همه مهمتر بومی نشینهایی که بسیار قابل اطمینان هستند را بهتون معرفی کنم.

ویلاهای چلک

شهرگهای برند

چاک عباتند از:

  • شهرک میانجی
  • شخهرک للبی

قیمت ویلا علاوه بر خود بنا و لوکس بودن ان به زمینی بستگی دارد که ویلا در ان بنا شده است. یکی از عوامل موثر موقعیت جغرافیایی زمین که جنگلی بشه یا ساحلی میتونه در بالاترین نقطه منطقه باشه که ویوی دریا رو داشته باشین یا ساحلی باشه ویو جنگل رو علاوه بر ساحل بکرش داشنه باشین.همه این عوامل بر قیمت ویلا در منطقه چلک نوشهر تاثیر گذار است .

فیکت ویلا چلک نوشهر

قیمت ویلاهای لوکس چلک

درادامه میخام یکی از ویلاهای موجود در شهرک باران چلک که از بهترین شهرکها است بهنون معرفی کنم.

این ویلا دار ۸۰۰ متر زمین با تمامی امکانات اب برق گاز میباشد .ویلا چندسال ساخت است ولی در یکسال اخیر بازسازی شده .نمای بیرونی ویلا چوب بکار رفته . ویلا دوبلکس داری سه خواب . پارکینگ . حیاط سازی بسیار زیبا و دلنسینش که ویوی بسیار زیبای جنگل رو داره. یکی از مهمترین مزیتهای این ویلا ارامش و حس امنیتی که ساکنین ان میتوانند داشته باشند .که این نکته یکی از مهمترین نکات برای خرید ویلا در شمال است . چون ویلا مکانی برای ارامش و حس خوب گرفتن از طبیعت و بدئر بئدن از شلوغی و الئدگیهای صوتی و هوای شهر است.

چون چلک در نزدبیکی روستای برند بندپی واقع شده و شما کنجکاو هساید قیمت ویلا در بندپی را نیز بدانید …

درباره مالک

  • بدون شماره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *